dinsdag 2 juni 2009

ruim 7 weekjes zwanger....

Hallo beste mensen, hier ben ik nog even !


Ondertussen zijn we weer een aantal weekjes verder en onderhand begin je uiterlijk toch wel te merken dat er in dat buikje van mij één en ander gaande is !
Ik ben al lekker bijgekomen en "eten" staat momenteel als eerste op mijn lijstje van de dag ;-))
Gelukkig hebben ze dat hier thuis ook wel gesnapt en ik moet toegeven ; ze leggen me heerlijk in de watten !


Ze zijn ook flink aan de gang gegaan met de nodige voorbereidingen ; her en der steken ze hun licht op over hoe het straks allemaal zal gaan gebeuren... En met die tips gaan ze ook daadwwerkelijk aan de slag ! Ze verzamelen kranten, vroegen tips rond het maken van een werpkist enz....

In die 'werpkist' moet het blijkbaar nl. gaan gebeuren ???? En dus werd het nodige materiaal aangekocht en ging baasje ijverig aan de slag. Ik moet toegeven ; zelfs ik stond versteld van zijn capaciteiten als "handige Harry"....;-)) Hij heeft er echt z'n uiterste best voor gedaan en het is dan ook een veilig en knus plekje geworden. Ik moet er enkel nog een beetje aan wennen nu.... Tenslotte is dat niet mijn gewone slaapplekje maar dat zal het blijkbaar wel worden voor de eerstkomende weekjes...

Af en toe moet ik er dus even gaan in zitten van de baasjes en al snap ik het niet altijd helemaal en kijk ik dus soms een beetje "verwonderd en hulpeloos", het komt vast wel goed !!! Tenslotte hebben ze echt wel het beste met mij en mijn puppies voor, dat weet ik zeker !

Met dit warme weer van de laatste dagen is het natuurlijk ook geen makkie ! ik laat me dus alle aandacht en verwennerij maar welgevallen want die heb ik uiteindelijk wel verdiend ! ;-))

Misschien ben ik dus wel een beetje "liever lui dan moe" maar hoe zouden jullie zelf zijn ??? Ik ga nu nog even genieten van een beetje welverdiende rust zolang het nog kan want straks wacht mij een heel zware taak !




Als jullie me zoeken....... ik ben te vinden in de lekkere koele schaduw, doei !!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten